Pastaruoju metu kalbant švietimo klausimais itin kontroversiškai iškyla įtraukiojo ugdymo tema. Viena vertus, įstatymas, regis, užtikrina „kiekvienam asmeniui ugdytis, plėtoti savo galias ir gebėjimus, gauti reikiamą pagalbą, patirti sėkmę mokantis, socialinėje, kultūrinėje ir (ar) kitose veiklose ir būti nediskriminuojamam dėl ugdymosi poreikių įvairovės ir (ar) švietimo pagalbos reikmės” (LR švietimo įstatymo 5 str. 5 d.), tačiau girdimos ir matomos nesėkmės istorijos skatina visuomenės nepasitikėjimą, priešpriešą.
Juventa Mudėnienė, VIKO Sveikatos priežiūros fakulteto dėstytoja, ergoterapeutė, „Delfi” pakviesta dalyvauti diskusijoje apie įtraukiojo ugdymo situaciją mūsų šalyje, dalijasi savo įžvalgomis ir patirtimi: „Tai – nebe ugdymo, o visuomenės problema, greičiausiai subrandinta vis besikeičiančių reglamentų, įsakymų, nuostatų. Tačiau aš pasitikiu vaikais! Jie yra skirtingi – atėję iš skirtingų šeimų, tradicijų, turintys skirtingas, neretai – skausmingas patirtis, sukaustyti praradimų ar negalios. Kartais vaikai turi daugiau išminties nei suaugusieji. Verta pasikliauti jų jėgomis ir patiems įkvėpti naujų jėgų. Įtrauktis atveria duris mums visiems.“
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/nematomi/naujienos/diskusijos-apie-itraukuji-ugdyma-dalyviai-butina-apie-tai-kalbeti-o-pokyciams-dar-reikia-laiko-120069105