Gruodžio 6 d. tarptautinėje mokslinėje praktinėje konferencijoje „Kultūros ir švietimo iššūkiai XXI amžiuje”, vykusioje VIKO Menų ir kūrybinių technologijų fakultete, Ignė Čepauskaitė ir Mantas Kilčiauskas, studijų programos „Ergoterapija“ ER22 gr. studentai, pristatė tyrimą „Studentų patirtys kuriant atminties lavinimo priemones asmenims, sergantiems demencija”.
Pasak tyrimo vadovės dėstytojos Juventos Mudėnienės, rezultatų analizė rodo, kad studentų įsitraukimas į praktines-kūrybines užduotis, susijusias su viena iš pažeidžiamiausių visuomenės grupių, demencija sergančiais žmonėmis, patvirtina asmeninių savybių – empatijos, atjautos poreikį, gyvenimo prasmingumo atradimų mažuose dalykuose svarbą, susitapatinimą su šią ligą išgyvenančiu žmogumi. Tyrimo metu išryškėjo asmeninė atsakomybė, ergoterapeuto profesijos reikšmingumas bei prasmingumas.
Pažymėtina, kad komandinės veiklos sukuria glaudesnius tarpusavio ryšius studentų grupėje, artimesnį pažinimą, išryškina vertybines jungtis bei prioritetus. Tai formuoja pasitikėjimą bei drąsą atsiverti, bendrų sąlyčio taškų ieškojimą, toleranciją.
Kūrybiškas požiūris į sveikatos priežiūros temas skatina ne tik profesinį studentų tobulėjimą, bet ir inovatyvių raiškos būdų paiešką, socialinio konteksto suvokimą bei kūrimą, tarpdisciplininį požiūrį bei psichologinį studentų pasitenkinimą.
Daugiau nuotraukų rasite VIKO SPF Facebook ir Instagram įraše.